Wednesday 9 August 2017

Něco si přej, Moony

Moony,
půjdem spolu
pro lepší zítřky
Tomu nevěříš!
- Promiň.
- Stává se..
Zachytil se kousek stříbra
ve vlasech stařičké Luny
Jsme prokletí
Kam až dojdou vlny
našeho působení?
Slova na tom nic nezmění
Moony..
Jsme ztracení..

Je čas na činy,
utopíme zbytek vzdoru
Neplakej!
Zatoulaní spolu
Jseš jak zmoklej pes,
špinavej
Tichošlápku, to se nedělá!
- Zamysli se..
- Nestíhám..
Chtěli jsme víc,
než nám tento svět
mohl nabídnout.
Padáme,
pohlceni tmou
- Chtěl jsem jen..
- Nech to plavat..
Spatřil jsem Smrtonoše,
ale nemoh jsem se bát
Všechen strach jsem si nechal
pro sebe..
Povídej mi
o Luně
Chtěl bych se jí dotknout!
Má tvář jako ty,
bílou a chladnou
V slzách střepy tonou
k záhubě nás obou
Snítku šeříku
necháme na okně
Rozkvetem!
- Copak jsou vlkodlaci květiny?
- Možná růže..
Zrezlý a vrže
Zapomenem
na to, co bylo
Popíšeme nový list
a nebudem ho zpětně číst
Nevracej se!
Prosím nech se
mou vůní splíst
- Táhne z tebe alkohol..
- A z tebe čokoláda..
Hořko-sladká černá vada
jako skvrna na Měsíci
Nastavíme světlu líci
Zády k světu,
půjdeme k lesu
Zavedu tě, tam,
kde se nebe dotýká země,
kde se Luna blýská
v jezerní hladině
- Bolí mě oči!
- Zavři je..
Pojď, chytnem se
a půjdem spolu
Zvyšujeme
v krvi dávku alkoholu
- Co je špatné na smíchu?
- Bolí mě z něj pusa..
Usměj se, Moony!
Pro mě, jedenkrát
Já si nechci s tebou hrát
Už dávno nejsme děti
a některý věci..
- Ale nejsme dospělí!
- Zas skončíme v posteli..
Zapomeň na to,
tyhle city nejsou pro tebe
něčí ruka zazebe
Jsi to ty, Tichošlápku?
vlepil bych si facku
když čelím tvým šedým očím
a Vlk skučí
Tak se neprobouzej!
Můžeme dál snít
hrát si na staré časy
- Míval jsi kratší vlasy..
- A ty jsi se víc usmíval..
Promrhali jsme ty chvíle
hnali jsme se za štěstím
Vlku počkej!
Roztočíme vítr
padá..
smích
Hvězda!
Něco si přej, Moony...

No comments:

Post a Comment